INFO

To jest ciąg dalszy bloga przeniesionego z bloog.pl

zapraszam na mój blog o biżuterii

niedziela, 22 grudnia 2013

Świątecznie.

Nie mogłam się oprzeć wykonaniu świątecznych ozdóbek. Tak więc ostatni tydzień to duużo pracy.

W planie miałam papierową wiklinę, więc zrobiłam 3 choineczki :



 


  















No i oczywiście przygotowałam stroik na stół wigilijny . Moja czerwona świeca trochę za duża, ale będzie pasowała złota świeca w kształcie choinki, która jest u mamy.






W ubiegłym roku wypatrzyłam na jakimś blogu gwiazdki na choinkę z aluminiowych opakowań po świeczkach do podgrzewacza, więc w tym roku zbierałam je. I tak wyszły :



z części wykonałam ozdóbki na jedną z choinek.

No i z ostatniej gazetki "Twórcze inspiracje" - kolejne gwiazdki z papieru do quillingu. Kupiłam srebrny w empiku .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz